
El “parte” del temps: temperatures ben fresquetes
EL PARTE DEL TEMPSVINARÒS 14 març, 2025 Vinaròs News


SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT
Molt bon i fresc dia, dia hivernal.
Ahir la màxima va ser de 16.0 a les 12.15 del migdia. La mínima al tard, 10.1 a les 23.50. Va estar tot lo dia xip-xap i vam poder mesurar 1.6 litres de pluja.
Aquesta matinada mínima de 7.7 a les 8.04am, amb una sensació mínima de 6.7 fa un ratet, a les 9.25am.
Ara, 9.56am, tenim 8.1 graus, humitat normalilla del 69%, baròmetre baixet, 1000.7 hPa. Lo vent en general circula de dalt a 6.4 km/h. A la mar tenim onades de llevant de 1 metre, i l’aigua salada la tenim a 14 graus.
Pel que fa a la pluja va caient, de moment avui portem 2.8 litres. Altres estacions del terme valors molt similar, 4.1 litres porta Capegrós, al camí Carretes. Pels voltants si fa o no fa lo mateix, a Santa Magdalena de Polpís porten 4.4 litres i per dalt neva més o menys per dalt dels 900 metres, com es pot vore per les webcams una enfarinadeta per llocs con Bel, Fredes, Coratxà, el Caro etc.
El models donen aigua tot lo dia, a partir de diumenge podria tornar a ploure, ja en parlarem. Temperatures ben fresquetes, dilluns o dimarts es recuperarien. Lo vent demà seria una mica més fort, de mestral, sense passar dels 30 km/h calmant diumenge. A la mar tindriem la cosa mogudeta amb llevant i onades sobre el metre. Demà aniria afluixant quedant prou calma diumenge i dilluns amb onades de mig metre de migjorn.
I aqui acabarem lo parte, divendres, faves tendres, que tingueu molt bona jornada. Expressions 😘😘😘




AHIR:
El «parte» del temps: borrasca Konrad, demà divendres, lo dia més complicat





