

Vinaròs es pot quedar sense tornejos de tennis taula per escàs suport institucional
ESPORTSVINARÒSVINARÒS MAIL 17 juliol, 2024 Vinaròs News

EMILI FONOLLOSA
Recentment el pavelló poliesportiu de Vinaròs acollí un cap de setmana molt complet de tennis taula, organitzat pel Club Tennis Taula de Vinaròs.
Com ja vam informar, es van disputar el “XVII Torneig Tennis Taula Ciutat de Vinaròs” que igual que el “IX Torneig Ciutat de Vinaròs” i el “ VI Torneig lliure Menut”, amb àmplia participació de jugadors. Tanmateix, aquests tornejos probablement seran els últims en realitzar-se per l’escàs suport que se’ls ofereix, segons ens han avançat des del club. “Ens donen des de l’Ajuntament 400 euros de subvenció per a tota la temporada quan només aquests tornejos ens costa moltíssim més.. Estem molt decebuts perquè fa la sensació que no se’ns valora el nostre esforç” diu el Club Tennis Taula.
“Moltes gràcies a tots els participants per la seua fidelitat a cadascun dels tornejos que hem realitzat durant tots aquests anys, als que només podem dir que possiblement aquests són els darrers tornejos que fem per manca de suports” conclouen.
Aclariments del regidor Lluís Adell sobre la queixa del Club Tennis Taula de Vinaròs