

Tertúlies literàries dialògiques per a mestres i familiars d’escolars de Canet, La Jana i Cervera
CANET LO ROIGCERVERAENSENYAMENTLA JANA 16 gener, 2022 Vinaròs News

VINARÒS NEWS
Mestres i familiars de les tres poblacions del Col·legi Rural Agrupat (CRA) Araboga (Canet lo Roig, La Jana i Cervera del Maestre) participen per segon any consecutiu en les tertúlies literàries dialògiques (TLD).
Les TLD són una actuació educativa d’èxit (AEE) que s’organitza per a fomentar la participació i la formació de la comunitat educativa, així com per afavorir la millora de les relacions i la convivència. Cada dilluns a les set de la vesprada té lloc aquesta activitat que convoca mestres i familiars dels tres aularis del CRA a un diàleg enriquidor i transformador al voltant d’una obra literària. En les primeres sessions de la tertúlia, que va començar al mes de novembre, van llegir i debatre sobre “ La metamorfosi” de Kafka . L’obra els va portar a un ric diàleg sobre temes molt variats i controvertits com la família o els estereotips.
A partir del mes de gener s’atreviran amb el clàssic “ La Celestina” de Fernando de Rojas. Aquesta iniciativa, en format online, pretén continuar obrint l’escola a la comunitat educativa de les poblacions a través d’una activitat cultural i educativa que de segur afavorirà l’apropament i la millor convivència de tots i totes les participants.