Sis tallers apropen la ciència als estudiants de Batxillerat de les Terres de l’Ebre
DALT DEL SÉNIAENSENYAMENT 30 gener, 2018 Vinaròs News
NOTA DE PREMSA
El campus Terres de l’Ebre programa, un any més, activitats per apropar i difondre la ciència entre els estudiants de segon de Batxillerat dels instituts de les Terres de l’Ebre.
Ho fa a través de tallers dissenyats pels investigadors de la URV que pretenen divulgar i acostar la recerca que es realitza a la universitat d’una manera lúdica i entenedora. S’han programat un total de sis tallers, tres per a la branca de Ciències i Tecnologia, i tres més per a la branca d’Humanitats i Ciències Socials. S’impartiran el proper 15 de febrer juntament amb una conferència sobre els insectes en la dieta del futur.
Primera jornada de portes obertes al campus Terres de l’Ebre per informar futurs estudiants
Amb l’objectiu de donar informació de primera mà sobre els plans d’estudis que s’imparteixen i a l’hora donar a conèixer les instal·lacions i activitats universitàries, el campus Terres de l’Ebre de la URV programa cada curs diverses jornades de portes obertes adreçades a estudiants de secundària que acaben enguany batxillerat o cicles formatius i aquelles persones que estiguin interessades en ampliar la seua formació accedint a la universitat. La primera d’aquestes jornades tindrà lloc el proper dimecres, 7 de febrer.





