El Consell Comarcal del Montsià organitza a Ulldecona la Trobada de Dones del Montsià 2026
ULLDECONA 23 setembre, 2026 Vinaròs News
CONSELL COMARCAL DEL MONTSIÀ
El Consell Comarcal del Montsià organitza, el proper 22 d’octubre, la Trobada de Dones del Montsià 2026, una jornada de participació, convivència i germanor que enguany tindrà lloc a Ulldecona.
La trobada reunirà dones dels diferents municipis de la comarca amb l’objectiu de compartir una jornada d’intercanvi i convivència, reconèixer i posar en valor el paper de les dones en la vida dels nostres pobles i continuar enfortint els vincles entre les dones del Montsià.
La jornada s’iniciarà amb l’arribada de les participants a Ulldecona i la benvinguda institucional. Posteriorment, les assistents compartiran un esmorzar i podran visitar diferents exposicions, així com participar en les ofrenes de les associacions i en la celebració de la missa.
La programació continuarà amb un dinar de germanor al Restaurant Antic Molí i una festa amenitzada amb ball, que posarà el punt final a una jornada pensada per compartir, retrobar-se i celebrar els vincles entre les dones de la comarca.
La Trobada de Dones del Montsià 2026 està organitzada pel Consell Comarcal del Montsià, amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Ulldecona i de les entitats de dones del municipi.
Amb aquesta trobada, el Consell Comarcal del Montsià vol continuar oferint un espai de trobada i convivència per a les dones de la comarca, fomentant la participació i l’intercanvi entre municipis.






