

Obres i Serveis reubica els contenidors de residus amb motiu de les obres de l’avinguda de la Llibertat
VINARÒS 27 maig, 2025 Vinaròs News

Amb l’objectiu d’oferir un servei de recollida de residus òptim, la Regidoria d’Obres i Serveis a reubicat els contenidors de l’avinguda de la Llibertat, actualment tallada a causa de les obres de remodelació. Per a facilitar els treballs als operaris s’han retirat tots els contenidors de la via i s’han situat en altres zones pròximes.
El regidor d’Obres i Serveis, Josué Brito, ha indicat que s’ha reforçat l’illa de contenidors del Camí Fondo i els que hi havia als carrers de Pare Bover i Nou s’han traslladat a la placeta de davant l’Asil Sant Sebastià. Finalment, els contenidors del carrer de Lluís Santapau s’han situat dins de la mateixa via a la vorera de davant.
Brito ha indicat que la reubicació de tots els contenidors s’ha fet d’acord amb les indicacions de la Policia Local i dels mateixos operaris encarregats de recollir els residus, amb la finalitat de facilitar la mobilitat, tant del trànsit com del camió de recollida.
Canvis en la planificació i la circulació per les obres de l’avinguda de la Llibertat