Vinaròs News

Històries d'avui en dia

L’Ateneu de Natura exposa fotos de rapinyaires al Museu de les Terres de l’Ebre L’Ateneu de Natura exposa fotos de rapinyaires al Museu de les Terres de l’Ebre
JOAN FERRÉ Una vegada més, l’Ateneu de Natura de Castelló ha portat una exposició al museu de les Terres de l’Ebre d’Amposta. L’exposició porta... L’Ateneu de Natura exposa fotos de rapinyaires al Museu de les Terres de l’Ebre

JOAN FERRÉ

Una vegada més, l’Ateneu de Natura de Castelló ha portat una exposició al museu de les Terres de l’Ebre d’Amposta. L’exposició porta per títol rapinyaires i el fotògraf és el castellonenc Toni Fullera Nicolau.

Com tots sabeu, els rapinyaires són unes de les aus més impressionants i, sovint, més difícils de fotografiar. Toni Fullera, ha aconseguit plasmar diferents situacions d’aquests animals, la qual cosa és la demostració de l’excel·lent treball fet.

Entre les rapinyaires fotografiades hi ha àligues, falcons, astors, aligots, voltors, òlibes (dites mifes per aquest territori), esparvers, etc.

L’exposició podrà visitar-se des del 18 de setembre al 25 d’octubre en horari d’obertura del museu.  

MÉS INFORMACIÓ:

Museu de les Terres de l´Ebre: Exposició “Rapinyaires” de Toni Fullera
Comparteix