Es torna a convocar la concentració antiracista a Vinaròs
QUÉ PASSARÀ ?VINARÒS 23 juny, 2020 Vinaròs News
CGT ( CONFEDERACIÓ GENERAL DEL TREBALL)
L’ACTE VA SER SUSPÉS PER SUBDELEGACIÓ DE GOVERN EL PASSAT 12 DE JUNY.

L’acte contra el racisme previst a Vinaròs el divendres 12 de juny va ser suspés per la Subdelegació de govern . La Confederació General del Treball , convocant de l’acte, manifesta el seu desacord per aquesta resolució en unes dates en les quals actes com aquest tenien lloc en qualsevol ciutat o país .
La nova convocatòria és per al proper divendres 26 de juny, a les 19h30’ a l’Ajuntament de Vinaròs . Recordem que aquest acte està recolzat per diversos col·lectius cívics i socials de la localitat ( Fem Força, Esquerra Unida, Associació de Veïns Migjorn…)
Notícies com la mort de George Floyd en EEUU o de tractes discriminatoris i denigrants a migrants laborals que treballen arreplegant la fruita que consumim, mostren que estem molt a lluny d’una societat on la justícia siga equitativa . La lluita contra el racisme ha de ser diària i pensem que actes com aquest són necessaris per a visibilitzar la necessitat de superar odis i reclamar el respecte i la igualtat de drets de totes les persones.





