Vinaròs News

Històries d'avui en dia

El “parte” del temps: dies suaus i nits fresquetes El “parte” del temps: dies suaus i nits fresquetes
SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT Molt bon diumenge gent, la droperia és seria i com cantava en Lluís Gavaldà i els Pets de Constantí... El “parte” del temps: dies suaus i nits fresquetes

SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT

Molt bon diumenge gent, la droperia és seria i com cantava en Lluís Gavaldà i els Pets de Constantí “Ningú ho ha demanat però fa un bon dia”.
Ahir la màxima va ser de 15.7 graus a les 15.15. Lo mestral va anar afluixant i la humitat que va arribar a ser molt baixa, del 31% a les 15.30, s’ha anat recuperant.
Aquesta matinada mínima de 4.6 a les 7.56am amb una sensació mínima de 2.8 a la mateixa hora, fresqueta de la bona. En parar lo vent ha tornat la inversió tèrmica, per exemple a Fredes, a 1.089 metres d’altitud, mínima de.3.2 mentres que a La Jana, al Pou del Mas, a 324 metres, la mínima ha estat de 0.7 graus.
Ara, 10.09 am, aquí tenim 11.1 graus, humitat del 61%, baròmetre cap amunt a tota pastilla, 1027.7 hPa. D’aire quasi que no en fa, una mica d’airet de dalt que no és vent, és l’aire fresc que es despenja pel seu propi pes. A la mar una mica de mar de fons que ja ha girat a gregal amb onades de 0.6 metres i l’aigua la tenim a 14 graus.
Les temperatures es recuperaran algo al llarg del dia i quedarien prou estables per a l’inici de la setmana, dies suaus i nits fresquetes. Dijous podria canviar lo panorama i ploure algo, ja verem a vere (com diuen a La Sénia ) com queda tot. Els vents seran ben fluixos, molta calma durant els propers dies i a la mar tendència a la calma també a partir de demà i fins dijous, dia en que es tornaria a embolicar lo palangre segons diuen.
I com que ja no tinc més ganes d’escriure, aquí s’acaba lo parte d’avui. Podéis irt en pas, una abraçada amics i amigues 😘😘😘

AHIR:

El «parte» del temps: ja podeu posar les rentadores

Comparteix