
El “parte” del temps: demà farà més caloreta i dimarts encara més, afluixant de cara a dimecres
EL PARTE DEL TEMPSVINARÒS 13 setembre, 2026 Vinaròs News


SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT
Bon dia xics i xiques, diumenge, droperia al canto, farem lo “parte” que no porta massa novetats.
Ahir la màxima va ser de 28.2 graus a les 15.30.
Aquesta matinada mínima de 18.1 a les 7.39am, dona gust dormir després de lo que hem passat, bravo.
Ara, 9.54am, tenim 24.0 graus, humitat normal del 72%, baròmetre estable, 1023.8 hpa i vent en calma. A la mar calmeta també amb quatre onades de l’est de 0.3 metres i l’aigua a 26 graus.
Demà farà més caloreta i dimarts encara en farà més afluixant aquesta mica de calor de cara a dimecres i més clarament de cara a dijous. Dijous podria ploure algo, a vore que diuen demà els models GFS. Lo vent com tots els dies, brises ben fuixetes i molt agradables i situació marítima que demà a la tarde estaria una miqueta més animada amb onatge del S sobre el mig metre que es mantindria al menys fins dijous, dia en que giraria a llevant molt fluixet amb onades d’una altura pareguda.
Pos com deiem al principi ben poques coses es poden contar, avorriment total, així que per avui ja hem complit, apa, podéis irt en pas. Una abraçada 😘😘😘





AHIR:
El «parte» del temps: encara es pot anar a fotre una cabussada de comiat de la temporada de platja





