
El “parte” del temps: aquesta nit donen una mica de mestral
EL PARTE DEL TEMPSVINARÒS 7 juliol, 2025 Vinaròs News


SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT
Bon dilluns a totes i tots, comencem setmana , a vore que ens depara.
Ahir la màxima va ser de 31.8 a les 16.10 amb una sensació màxima de 39.9 a la mateixa hora. Per la tarde hi va haver una tronada que com era d’esperar no va arribar per aquí baix. A Sant Mateu (IES Maestrat), 8.8 litres, a La Jana (Pou del Mas) 1.8, a Xert (poble) 6 litres i a La Salzadella 12.
Aquesta matinada vinga basca i calor amb una mínima de 23.7 a les 6.44.
Ara, 10.02, tenim 28.0 graus la humitat ha baixat i la tenim al 58% per lo que la sensació no és massa gran, de 29.3 graus, així que s’aguantés tot lo dia. Lo baròmetre baixet 1013.3 hPa i el vent molt fluix toca una mica de dalt a 2.6 km/h. A la mar ben poca cosa, quatre copets del S de 0.2 metres amb l’aigua a 28 graus.
Avui diu que no fotrà tanta calor, ja ho vorem, com diuen els cegos, demà algo més de fresca, no massa pero més val això. Dijous remuntarien els termòmetres , sembla que no tant com els passats dies pero calor que estem a l’estiu. Dimecres hi hauria inestabilitat, pot ser que prou per a vore alguna gota, a vore que diuen demà. Aquesta nit donen una mica de mestral, sobre els 35 km/h, demà a la tarde ja no en faria. Els i les que teniu bajoqueres regueu-les que si fot vent de dalt sec i amb la calor que fot, us les socarrarà totes i adeu collita. A la mar una mica d’onatge que ja fa dies que la cosa està molt plana, onades de 0.8 metres més o menys de llevant o xaloc que afluixarien dijous.
I aquí ens quedem, així que fins demà. Expresions😘😘😘





AHIR:
El «parte» del temps: demà algun grau avall i dimarts seria lo dia menys calorós





