

El Centre de Cultura acollirà la presentació del llibre “Els noms dels pobles del Baix Maestrat”
CÀLIGQUÉ PASSARÀ ? 2 octubre, 2023 Vinaròs News

AJUNTAMENT DE CÀLIG
L’Ajuntament de Càlig, a través de la Regidoria de Cultura, ha programat un mes d’octubre carregat d’activitats culturals amb visites guiades, presentacions de llibres i moltes més propostes per tal de promoure la història i patrimoni local.
Dintre d’aquesta variada agenda el dimecres 11 d’octubre s’oferirà la presentació del llibre i xerrada-col·loqui “Els noms del pobles del Baix Maestrat”, a càrrec del doctor en Filologia Catalana i Història per la Universitat de València, Abel Soler.
L’alcaldessa de Càlig, Ernestina Borràs, ha indicat que “Soler va començar a escriure amb caràcter divulgatiu el significat dels noms dels pobles al seu perfil de Facebook, fins convertir aquesta idea en un llibre”. En aquest sentit, assenyalava que serà una bona oportunitat per conéixer millor història dels municipis del Baix Maestrat i els motius del seus noms.
La xerrada serà a les 19:30h a la Centre de la Cultura amb accés lliure.