
Dos vinarossencs, en un triangular de la Federació Valenciana de Futbol
BENICARLÓESPORTSVINARÒS 29 maig, 2026 Vinaròs News

VINARÒS NEWS
Els joves esportistes vinarossencs Aron Palma García, del Vinaròs CF i Júlia Ribera Pablo, del CD Benicarló, van participar dies enrere en un triangular de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana.
La Selecció Valenciana masculina de València va vèncer al Triangular Provincial de tecnificació infantil celebrat al Poliesportiu Municipal ‘David Casinos’ de Moncada. El combinat provincial valencià que dirigeix Paco ‘El Chato’ Monterde es va imposar en els dos partits a Castelló i Alacant per revalidar l’èxit de la temporada passada, segons podeu veure a la web de la federació

Mireu més:





