Vinaròs News

Històries d'avui en dia

Dos alumnes de l’IES Leopoldo Querol, 1r i 3r premi pels seus microrelats contra la violència de gènere a la Diputació   Dos alumnes de l’IES Leopoldo Querol, 1r i 3r premi pels seus microrelats contra la violència de gènere a la Diputació  
Departament de Castellà i Comissió de convivència i igualtat. IES LEOPOLDO QUEROL El 25 de novembre, amb motiu de la celebració del dia contra... Dos alumnes de l’IES Leopoldo Querol, 1r i 3r premi pels seus microrelats contra la violència de gènere a la Diputació  

Departament de Castellà i Comissió de convivència i igualtat. IES LEOPOLDO QUEROL

El 25 de novembre, amb motiu de la celebració del dia contra la violència de gènere, es va dur a terme un acte a la Diputació de Castelló al qual van ser convocats dos alumnes del nostre institut, l’IES Leopoldo Querol, D.S.C. i Rut Sebastià París a l’haver sigut premiats en el concurs de microrelats, vídeos i vinyetes contra la violència de gènere i masclista, amb 3r i 1r premi, respectivament, en la categoria A de microrelats (3r i 4t ESO).

Aquesta cerimònia va començar amb una xarrada a càrrec de Rodrigo Hernández Primo sobre “(Des)información sexual: pornografia y adolescencia”, posteriorment una actuació musical a càrrec de l’artista castellonenc KAWAK i la lectura del manifest institucional contra la violència de gènere i masclista.

Finalment, l’acte va concloure amb l’entrega de guardons a l’alumnat premiat i un premi honorífic a l’associació AFAVIR, juntament amb els discursos finals de la vicepresidenta i diputada d’igualtat, Patrícia Puerta i el president de la Diputació de Castelló, Josep Pascual Martí Garcia.

Aquesta notícia i més, a la web del centre:

Primer i tercer premi al concurs 25N de la Diputació de Castelló

 

 

Comparteix