Vinaròs News

Històries d'avui en dia

Càlig celebrarà la segona edició de Centre Gamer 2.0 amb noves activitats i espais interactius Càlig celebrarà la segona edició de Centre Gamer 2.0 amb noves activitats i espais interactius
L’Ajuntament de Càlig, a través de la Regidoria de Joventut, celebrarà el pròxim dissabte 30 de maig la segona edició de Centre Gamer 2.0,... Càlig celebrarà la segona edició de Centre Gamer 2.0 amb noves activitats i espais interactius

L’Ajuntament de Càlig, a través de la Regidoria de Joventut, celebrarà el pròxim dissabte 30 de
maig la segona edició de Centre Gamer 2.0, una jornada dedicada a les noves tecnologies, els
videojocs i l’entreteniment digital que tindrà lloc a l’Auditori del Centre de Cultura Alcalde Manuel
Anglés.
Després de l’èxit de la primera edició, l’esdeveniment torna amb una proposta ampliada i pensada
per a tots els públics, amb l’objectiu d’oferir una experiència lúdica i participativa tant per als més
joves com per a les famílies i aficionats als videojocs.
Durant tota la jornada, en horari de 10.00 h a 13.00 h i de 16.00 h a 19.00 h, els assistents podran
gaudir de diferents zones temàtiques amb accés lliure.
Entre els principals atractius destaca la zona Gaming i eSports, on es realitzaran tornejos
d’eFootball 2026 amb premis, així com espais de joc amb títols actuals com Fortnite, Formula
1, Crash Racing o WRC Rally. També hi haurà una completa zona de joc lliure amb activitats
interactives com Just Dance, Mario Kart, Guitar Hero, experiències amb Kinect i realitat virtual.
A més, Centre Gamer 2.0 comptarà amb una zona Retro, que permetrà als visitants reviure
clàssics dels videojocs amb consoles històriques com Nintendo NES, Super Nintendo, Nintendo
64 o les primeres PlayStation.
Com a novetat d’esta segona edició, s’incorpora la zona “Díver!”, especialment pensada per als
més menuts, amb tallers interactius de drons, cotxes teledirigits, dibuix i pintura, ampliant així
l’oferta d’activitats familiars.
La jornada també inclourà música ambient, speaker, globoflèxia, sortejos i diverses sorpreses per
dinamitzar l’esdeveniment, així com servei de bar.
Des de la Regidoria de Joventut s’ha destacat que “Centre Gamer 2.0 és una aposta per oferir
activitats innovadores i d’oci per als joves, fomentant també la convivència intergeneracional a
través dels videojocs i les noves tecnologies”.
L’Ajuntament de Càlig convida tota la ciutadania i visitants de la comarca a participar
en esta jornada gratuïta dedicada al món gamer i digital.

 

Comparteix

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies