
Càlig celebrarà la segona edició de Centre Gamer 2.0 amb noves activitats i espais interactius
CÀLIGQUÉ PASSARÀ ? 12 maig, 2026 Vinaròs News

L’Ajuntament de Càlig, a través de la Regidoria de Joventut, celebrarà el pròxim dissabte 30 de
maig la segona edició de Centre Gamer 2.0, una jornada dedicada a les noves tecnologies, els
videojocs i l’entreteniment digital que tindrà lloc a l’Auditori del Centre de Cultura Alcalde Manuel
Anglés.
Després de l’èxit de la primera edició, l’esdeveniment torna amb una proposta ampliada i pensada
per a tots els públics, amb l’objectiu d’oferir una experiència lúdica i participativa tant per als més
joves com per a les famílies i aficionats als videojocs.
Durant tota la jornada, en horari de 10.00 h a 13.00 h i de 16.00 h a 19.00 h, els assistents podran
gaudir de diferents zones temàtiques amb accés lliure.
Entre els principals atractius destaca la zona Gaming i eSports, on es realitzaran tornejos
d’eFootball 2026 amb premis, així com espais de joc amb títols actuals com Fortnite, Formula
1, Crash Racing o WRC Rally. També hi haurà una completa zona de joc lliure amb activitats
interactives com Just Dance, Mario Kart, Guitar Hero, experiències amb Kinect i realitat virtual.
A més, Centre Gamer 2.0 comptarà amb una zona Retro, que permetrà als visitants reviure
clàssics dels videojocs amb consoles històriques com Nintendo NES, Super Nintendo, Nintendo
64 o les primeres PlayStation.
Com a novetat d’esta segona edició, s’incorpora la zona “Díver!”, especialment pensada per als
més menuts, amb tallers interactius de drons, cotxes teledirigits, dibuix i pintura, ampliant així
l’oferta d’activitats familiars.
La jornada també inclourà música ambient, speaker, globoflèxia, sortejos i diverses sorpreses per
dinamitzar l’esdeveniment, així com servei de bar.
Des de la Regidoria de Joventut s’ha destacat que “Centre Gamer 2.0 és una aposta per oferir
activitats innovadores i d’oci per als joves, fomentant també la convivència intergeneracional a
través dels videojocs i les noves tecnologies”.
L’Ajuntament de Càlig convida tota la ciutadania i visitants de la comarca a participar
en esta jornada gratuïta dedicada al món gamer i digital.






