
El “parte” del temps: Lo vent avui més fluixet i algo aponentat, demà ràfegues de 50 km/h
EL PARTE DEL TEMPSVINARÒS 21 novembre, 2024 Vinaròs News


SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT
Molt bon dijous a tota la quadrilla, tot seguit lo parte del temps.
Ahir màxima de 21.9 a les 14.05. Tal com es preveia, i amb això no s’equivoquen, va començar a fer mestral, ràfega màxima de 40.4 km/h a les 17.55, va baixar la humitat i adeu a les boires als llocs on en tenien.
Aquesta matinada mínima de 16.6 a les 8.11am.
Ara, 10.07am, tenim 18.7 graus, humitat baixeta del 54%, baròmetre algo baixet també, 1012.8 hPa. Lo mestral ha perdut algo de força i toca un pelet de ponent, a 4.7 km/h bufa a hores d’ara, ràfega màxima de 29.5 km/h a la 1.37am.
A la mar , i sempre segons windy, tenim onades de 0.4 metres del S amb l’aigua a 19 graus.
Lo pornòstic apunta a que aquesta nit podria pujar la temperatura pero demà baixaria. De cara al capde recuperació clara dels termòmetres sobretot diumenge. De pluja no s’en espera massa, pot ser dissabte a la tarde-nit alguna gota despistada. Lo vent avui més fluixet i algo aponentat, demà tornaria a agafar força amb ràfegues de 50 km/h, dissabte ja no en faria. Pel que fa a la mar, avui farà mar de migjorn amb onades de prop del metre, demà giraria a la banda de mestral amb un onatge paregut i dissabte tocaria de gregal primer i despres de llevant per tornar diumenge a migjorn amb onades de 0.7 metres, volta que volta, aqui hi ha de tot com a les cases riques.
I tot això, dijous, faves amb ous, feliç jornada i una abraçada (ves per on, m’ha sortit un rodoli)😘😘😘😘






AHIR:





