

Sis carreteres provincials, tallades
ALTRES POBLESDIPCAS 31 octubre, 2024 Vinaròs News

COMUNICAT DE LA DIPUTACIÓ DE CASTELLÓ SOBRE LA DANA
Des de la Diputació Provincial de Castelló insistim a extremar la precaució davant l’alerta roja per pluges decretada en el nord i litoral de la província, així com alerta groga en la resta de la província.
A més, com ha informat el Centre de Coordinació d’Emergències, s’ha afegit l’Emergència Situació 1 per inundacions a Baix Maestrat, Tírig, Alcalatén i Plana Alta.
Segons dades de l’AEMET, este dijous hi ha possibilitat de pluja amb acumulats de 40 mm/h i/o 180 mm/12h podent superar-se puntualment. Des de la Diputació de Castelló insistim als veïns de la província en:- Evitar desplaçaments i únicament realitzar els estrictament necessaris.- Mantindre’s allunyats de rambles i rius.- Seguir les informacions i indicacions dels canals oficials d’emergència (@BombersDipcas, @GVA112, @AEMET_esp) per a poder garantir la seguretat de tots. Des del Consorci Provincial de Bombers de Castelló han contactat amb els municipis afectats per l’alerta roja activada a la província perquè la informació els arribe el més ràpid possible i en cas d’emergència s’avise de seguida per a poder actuar.
El Consorci continua col·laborant amb els serveis d’emergències de València en totes les labors necessàries després de l’impacte sever de la DANA.
Quant a l’estat de les carreteres de la província, romanen tallades les següents per inundacions:
– CV-137 de Càlig a Sant Jordi
– CV-200 en el tram que unix Aín amb Almedíjar
– CV-130 Albocàsser – Sant Mateu per Tírig
– CV-154 la Torre d’en Doménec – La Serratella
– CV-1486 entre els termes de Cabanes i Oropesa
– CV-148 en Borseral- CV-15 en La Pelejaneta (Vall d’Alba)
L’accés per la carretera CV-165 (l’Alcora) està obert. Es recomana utilitzar esta carretera en cas de necessitat extrema per a accedir a Vistabella. Preguem la màxima precaució en la circulació per a garantir la seguretat.