Vinaròs News

Històries d'avui en dia

Setmana Anglesa a Torquay de l’ IES Leopoldo Querol Setmana Anglesa a Torquay de l’ IES Leopoldo Querol
IES Leopoldo Querol. Departament d’angles. El passat dimecres 24 d’abril uns alumnes de 3r d’ESO i de 1r de Batxillerat de l’institut Leopoldo Querol... Setmana Anglesa a Torquay de l’ IES Leopoldo Querol

IES Leopoldo Querol. Departament d’angles.

El passat dimecres 24 d’abril uns alumnes de 3r d’ESO i de 1r de Batxillerat de l’institut Leopoldo Querol van anar molt d’hora a Anglaterra per fer una fantàstica excursió escolar.

Vam arribar a Torquay, el nostre destí, cap a les 2 de la tarda. Vam deixar les maletes a l’acadèmia i vam fer una volta pel poble. Més tard, les famílies d’acollida ens esperaven per portar-nos a casa. Els dijous, divendres i dilluns vam fer classes d’anglès a l’escola durant els matins i vam fer diferents activitats a les tardes. Dijous vam fer un recorregut més gran pel poble. Divendres vam fer una gimcana encara que plovia.

Dissabte vam anar amb tren a Exeter. Vam visitar la ciutat i la seva catedral i riu amb un altre grup de Barcelona. Diumenge vam anar amb autobús a Bristol. També vam veure la seva monumental catedral, vam visitar els animats carrers i un gran centre comercial. Vam anar al moll i a veure uns grafitis. És una ciutat molt bonica i interessant.

Finalment, dilluns vam fer les últimes classes i vam agafar l’autobús per tornar a casa a Espanya. Tots els alumnes van gaudir molt de totes les noves experiències i aventures que vam viure a Anglaterra i vam aprendre molt sobre la cultura, la gent i les tradicions de Torquay. Ha sigut un viatge fantàstic i prometem tornar-hi!

Comparteix