Vinaròs News

Històries d'avui en dia

Sant Sebastià a Vinaròs: dos anys sense romeria a l’ermita Sant Sebastià a Vinaròs: dos anys sense romeria a l’ermita
E.F. L’any passat, pel temporal Glòria, enguany, pel maleït covid. Dos anys sense que els vinarossencs puguen celebrar acudint a l’ermita el 20 de... Sant Sebastià a Vinaròs: dos anys sense romeria a l’ermita

E.F.

L’any passat, pel temporal Glòria, enguany, pel maleït covid. Dos anys sense que els vinarossencs puguen celebrar acudint a l’ermita el 20 de gener la festa del seu patró Sant Sebastià.

En aquestes fotos i vídeos del nostre arxiu podem recordar com d’aigualida va ser la celebració del 2020, quan aquell dia només uns pocs valents s’atreviren a pujar, suportant la pluja, que a primera hora va ser aiguaneu i la baixa temperatura.

Sant Sebastià a Vinaròs: sense peanya però amb altar

La festa de Sant Sebastià 2020 va poder ser recuperada el diumenge següent, ja amb bon temps, ajuntant-la amb la de Sant Sebastianet:

“Doble” celebración de Sant Sebastià a Vinaròs

Comparteix