Vinaròs News

Històries d'avui en dia

Presentació de tercera Marxa Senderista que es farà el 5 d’octubre Presentació de tercera Marxa Senderista que es farà el 5 d’octubre
L’Ajuntament de Vinaròs, amb el regidor Lluís Adell i el Club Aula de Natura de Vinaròs, amb Eladio Balboa, han presentat avui dilluns a... Presentació de tercera Marxa Senderista que es farà el 5 d’octubre

L’Ajuntament de Vinaròs, amb el regidor Lluís Adell i el Club Aula de Natura de Vinaròs, amb Eladio Balboa, han presentat avui dilluns a la tarda la tercera Marxa Senderista que es farà el 5 d’octubre i consistirà en una ruta circular de 8,5 quilòmetres. VÍDEO I FOTOS E.FONOLLOSA 

Vinaròs acollirà el diumenge 5 d’octubre la 3 Marxa Senderista organitzada per l’Aula Natura amb la col·laboració de l’Ajuntament. Es tracta duna prova amb a l’objectiu de fomentar la pràctica de l’activitat física, dintre d’un estil de vida saludable, al mateix temps que es gaudeix del paratge natural de lentorn del Puig de la Misericòrdia.

El regidor d’Esports, Lluís Adell, agraïa la tasca de l’Aula Natura, així com de tots els voluntaris que faran possible un any més la Marxa Senderista amb un circuit que serà atractiu per als participants. Segons afegia es tracta duna bona oportunitat per gaudir de lesport i convidava tots els veïns de la comarca a participar i conéixer lentorn natural del Puig de la Misericòrdia.

Per la seua banda el representant de l’Aula Natura, Eladi Balboa, comentava que es tracta duna marxa senderista no competitiva que transcorrerà per camins i pistes forestals, per tant és important disposar de calçat adequat i roba còmoda. En aquest sentit, assenyalava que “aquest tipus de proves tenen una vessant cultural, social i lúdica, on els participants de diverses generacions podran gaudir d’una dia de germanor i compartir experiències, al mateix temps que practiquen l’esport i gaudeixen de l’entorn natural i històric que envolta el Puig de la Misericòrdia”.

Balboa comentava que enguany com a novetat el recorregut inclourà la cerca de geocachings, una proposta pensada per al públic infantil que constarà en trobar objectes sorpresa ocults en punts estratègics del circuit. Segons comentava és una nova iniciativa amb l’objectiu de fomentar la practica del senderisme entre els més joves.

Pel que fa a les inscripcions, es poden realitzar al web https://www.auladenatura.es/product/3a-marxa-senderista-vinaros/ fins a completar les 450 places disponibles. El preu és de 12€ i s’inclou samarreta commemorativa, fideuà i aigua per a recuperar les forces després de la marxa, a més per cada inscripció es destinarà 1€ solidari a l’associació Polseres Candela en favor de la investigació contra el càncer infantil.

Per acabar, Adell insistia en els seus agraïments a lAula Natura i tots els voluntaris que faran possible la 3a Marxa Senderista i animava tots els veïns a participar.

La 3a Marxa Senderista Vinaròs descobreix natura, patrimoni i història local

Comparteix