
Pren possessió Carlos Alberto París com a nou rector de la parròquia de Santa Magdalena
ALTRES POBLESBENICARLÓLA RÀPITAVINARÒSVINARÒS MAIL 21 setembre, 2025 Vinaròs News

JULIÁN ZARAGOZÁ
Ahir dissabte a la tarda se celebrà la presa de possessió del Rev. Carlos Alberto París Escura, de Benicarló, com a nou rector de la parròquia de Santa Maria Magdalena de Vinaròs.
Fins ara ha estat exercint la seua labor pastoral com a rector de les parròquies de la Santíssima Trinitat i de Sant Josep Obrer, de La Ràpita. Substitueix al que durant 21 anys ha estat el rector de la parròquia Mn. Cristóbal Zurita Esteller, que passa a ser el nou rector de les parròquies de Sant Llorenç, de Càlig, i de Santa Magdalena, de Santa Magdalena de Polpís.




https://www.vinarosnews.net/emotiva-missa-per-acomiadar-mossen-cristobal/





