Pescadors de Vinaròs, Benicarló i Peníscola ajuden en la neteja del Mediterrani
BENICARLÓPEÑÍSCOLAVINARÒS 5 octubre, 2020 Vinaròs News
COINCOPESCA
Els pescadors dels ports de la Comunitat Valenciana col·laboren de manera activa amb el projecte Upcycling The Oceans impulsat per la Fundació Ecoalf i Ecoembes.
A través de Upcycling The Oceans les embarcacions pesqueres de les províncies de Castelló, València i Alacant ajuden en la recollida dels residus i plàstics de la Mar Mediterrània en la lluita contra la contaminació dels fons marins i les costes valencianes. Amb Upcycling The Oceans, els residus recuperats són reciclats per a crear nous productes.
Els pescadors de Vinaròs, Benicarló, Peníscola, Castelló, València, Cullera, Gandia, Dénia, Xàbia, Calp, Altea, la Vila Joiosa i Santa Pola participen activament en el projecte de recollida de fems al Mediterrani.
Des de la Comissió Interfederativa de Confraries de Pescadors de la Comunitat Valenciana, COINCOPESCA, es valora molt positivament aquesta acció de recollida de residus i plàstics de les mars i oceans i es considera necessària la col·laboració dels pescadors per a això, ja que en les seues xarxes recullen al llarg de l’any centenars de quilos de fem contaminant per al medi marí i que suposa un perill per a la biodiversitat.





