Vinaròs News

Històries d'avui en dia

Peníscola acollirà la tercera edició de la seua  Marxa Solidària per l’ELA Peníscola acollirà la tercera edició de la seua  Marxa Solidària per l’ELA
El pròxim 8 de novembre Peníscola acollirà, per tercer any, un matí esportiu, solidari i de visibilitat a favor de l’ELA i de les... Peníscola acollirà la tercera edició de la seua  Marxa Solidària per l’ELA

El pròxim 8 de novembre Peníscola acollirà, per tercer any, un matí esportiu, solidari i de visibilitat a favor de l’ELA i de les persones afectades per aquesta malaltia, al voltant de 400 en tota la Comunitat Valenciana.

Així ho ha comunicat Pilar Magallón Gómez, malalta d’ELA pertanyent a la junta directiva de l’Associació Valenciana d’ELA (ADELA-CV), juntament amb l’alcalde de la ciutat, Andrés Martínez i la regidora de l’àrea de Benestar Social en la localitat, María Jesús Albiol.

Magallón, impulsora d’aquesta jornada, ha detallat que l’activitat   prevista començarà amb una marxa solidària a peu  a favor de l’Associació Valenciana d’ELA. La marxa, el recorregut de la qual sumarà al voltant de 5km, començarà en el Passeig Marítim a les 10.00h i una hora abans tindrà lloc el repartiment de dorsals.

Les inscripcions estan obertes en línia i hi haurà també fila 0 i dorsal 0 per als qui vulguen col·laborar i no tinguen oportunitat d’assistir als actes programats. A més, podran realitzar-se inscripcions el mateix dia de la Marxa.

Més informació: https://va.peniscola.org/ver/16708/III-Marxa-Solid%C3ria-per-lEla.html

Comparteix