Vinaròs News

Històries d'avui en dia

Paula Bretó i Jordi Curto (CN Benicarló), campions autonòmics d’aigües obertes Paula Bretó i Jordi Curto (CN Benicarló), campions autonòmics d’aigües obertes
CLUB NATACIÓ BENICARLÓ El dissabte 19 de sembre la capital de la Safor acolliar l’Autonòmic d’Aigües Obertes de la Comunitat Valenciana on el Club... Paula Bretó i Jordi Curto (CN Benicarló), campions autonòmics d’aigües obertes

CLUB NATACIÓ BENICARLÓ

El dissabte 19 de sembre la capital de la Safor acolliar l’Autonòmic d’Aigües Obertes de la Comunitat Valenciana on el Club Natació Benicarló va comptar amb 3 nedadors, Albert Piñas, Paula Bretó i Jordi Curto.

La prova reina de 2600 metres per als nedadors juniors, absoluts i masters es va disputar en un atractiu circuit a l’interior de la dàrsena pesquera del port de Gandia amb unes condicions de calma total que van desencadenar una prova molt ràpida, i on els benicarlandos van sumar dos medalles d’or.

Jordi Curto es proclamava campió autonòmic en la categoria Master 30 amb una marca de 31’30, on a més aconseguia la 10a posició absoluta de la prova. Paula Bretó també aconseguia ser campiona autonòmica en categoria Master 45 amb una marca de 40’21.

Per la seua part Albert Piñas es quedava a les portes del podi amb una meritòria 4a posició en la cat +40.

 

Comparteix