Vinaròs News

Històries d'avui en dia

Nova manifestació docent a Vinaròs, centrada en denunciar les deficiències actuals dels centres educatius Nova manifestació docent a Vinaròs, centrada en denunciar les deficiències actuals dels centres educatius
JUAN JOSÉ BENITO. FOTOS XAVI FLORES-JUANMA BELTRÁN El professorat de Vinaròs ha tornat a sortir aquest matí al carrer per reivindicar millores en matèria... Nova manifestació docent a Vinaròs, centrada en denunciar les deficiències actuals dels centres educatius

JUAN JOSÉ BENITO. FOTOS XAVI FLORES-JUANMA BELTRÁN

El professorat de Vinaròs ha tornat a sortir aquest matí al carrer per reivindicar millores en matèria educativa.
A les reivindicacions  ja conegudes, en aquesta ocasió s’han repartit octavetes en les quals se centren en les deficiències existents als centres educatius públiques de la ciutat.
Així, a l’IES Leopoldo Querol se citen que el laboratori de física està habilitat com a aula, cal un taller de dibuix o que el Batxillerat Artístic està en perill, entre d’altres.
A l’IES José Vilapalna es demana més conserges, actualment només n’hi ha un i els docents en reclamen tres en total, a més de la manca de lavabos, entre altres reivindicacions.
Al Col·legi d’Educació Especial Baix Maestrat se citen talls constants d’electricitat, la inexistència de sala de professors, informàtica, biblioteca o aula de jardineria. També es comenta l’existència d’humitats i de goteres, així com un manteniment obsolet d’aigua i llum, i l’existència de vidres trencats que no es reparen, entre altres demandes.
Pel que fa als col·legis, al CEIP Assumpció es diu que l’única educadora no dóna abast ja que comparteix la seua feina amb un altre centre, que el menjador no està insonoritzat o el pati necessita adequacions, entre altres temes.
Al CEIP Misericòrdia es comenta que l’alumnat de 3 anys té el WC a 200 metres, falta ascensor, el gimnàs és insuficient o falten zones cobertes amb porxos, entre d’altres reinduccions.
Per finalitzar, al CEIP Manuel Foguet els docents demanen l’entrada en servei de la segona aula de 2 anys, mentre que al CEIP Sant Sebastià s’apunta que hi ha una situació climàtica deficient, entre altres punts.
Els docents s’han concentrat aquest matí a la plaça Parroquial, davant de l’Ajuntament, i després han recorregut diversos carrers de la ciutat per donar veu a les reivindicacions.

Comparteix

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies