Mi Lado Rebelde Soleado publica ‘Conmigo’, una versió de Cala Vento, com avanç del seu segon treball
LA NOSTRA GENTVINARÒSVINARÒS MAIL 11 desembre, 2024 Vinaròs News
VINARÒS NEWS
La banda de Vinaròs Mi Lado Rebelde Soleado (MLRS) ha publicat ‘Conmigo’, el seu segon single de l’any 2024. ‘Conmigo’ és una cançó original del grup català Cala Vento, del qual la banda vinarossenca es gran seguidora.
MLRS ha apostat per convertir l’estil electrònic i relaxat de la composició original en un exercici de pop-rock contundent i enèrgic, en sintonia amb el caràcter dels projectes habituals de Cala Vento. El grup ha dit al Vinaròs News que «Conmigo és un tema preciós, amb una lletra que desborda innocència i il·lusió, al menys per a nosaltres, i volíem intentar traslladar aquests sentiments a un registre més de directe. Ens agrada pensar que els Cala Vento podrien haver fet una cosa així en algun moment”.
La producció, enregistrament, mescla i masterització de la cançó han estat realitzades a Nü Estudi (la Sénia) per Pau Ortiz, qui també col·labora aportant guitarres rítmiques i teclats.El llançament s’acompanya d’un visualizer protagonitzat per l’actiu vinarossenca Arantxa Mayordomo i que ha estat produït, enregistrat i editat per Carlos Lleixà de Nektar Studio (Benicarló).
Spotify: https://open.spotify.com/intl-es/track/5hAJam6oLUQyiMxHynFFs7?si=d1272adcbeaf489b
Mi Lado Rebelde Soleado és el projecte del raper, compositor i guitarrista Xavi Beltran, la formació del qual completen Sergi Padial (guitarra), Vlad Bobu (baix), Adrián Gutiérrez (teclat) i Oriol Segura (bateria). La seua música es mou de manera espontània al voltant de l’espectre existent entre el pop-rock i el rap, amb lletres que emfatitzen l’auto-coneixement i la percepció individual en relació amb el sistema. El grup publica el seu primer treball, ‘MLRS’ (produït per Pau Ortiz a Nü Estudi), el 30 de gener de 2024 i, actualment, es troba en procés de publicació del seu segon Ep, ‘CMYK’, del qual s’han publicat dos senzills.
https://instagram.com/miladorebeldesoleado