
Matí fotogràfic a la torre de Sant Joan amb Xiqüelos i Xiqüeles del Delta i l’Aula de fotografia d’Alcanar
ALCANARAMPOSTADALT DEL SÉNIAVORA L'EBRE 12 juliol, 2026 Vinaròs News

JOAN FERRÉ
Després d’haver anat a fer fotos d’algunes construccions a llocs tan emblemàtics com el Trabucador, el poblat iber de la Moleta del Remei, el castell d’Ulldecona, la Foradada de la serra del Montsià i el pont d’Amposta, aquesta vegada ha estat a la torre de Sant Joan, a la badia dels Alfacs i pràcticament davant del Poble Nou del Delta.
Per a l’ocasió vam convidar l’Aula de Fotografia d’Alcanar que van poder gaudir d’una bona matinal, ja que l’escenari escollit enguany és magnífic i el dia, amb el cel ennuvolat també convidava a fer bones fotos.
Els dos pilars de quatre que hem fet (pd4) no té més importància per a un matí així. Cal dir també que no és el mateix fer castells dintre de l’aigua amb un sòl una mica inestable que fer-los a la terra ferma.














