

Maria Cano i Amàlia Cabos, 10 i 11 de la candidatura socialista de Vinaròs
SENSE CATEGORIA 19 març, 2023 Vinaròs News

PSPV PSOE VINARÒS
Maria Cano i Amàlia Cabos, números 10 i 11 de la candidatura dels Socialistes de Vinaròs a les eleccions municipals
Nascuda l’any 1991, Maria va completar els seus estudis superiors amb el grau en Administració i Direcció d’Empreses a la UJI de Castelló. En l’àmbit laboral, ha treballat en hostaleria i, actualment, dirigeix la seua pròpia assessoria fiscal i comptable a Vinaròs.
Regidora d’Hisenda, Ocupació i Noves Tecnologies des de l’any 2015 fins l’actualitat, també destaca el deu activisme en l’entitat Criant en Tribu.
Nascuda l’any 1985, Amàlia ha cursat estudis superiors en Psicologia i Pedagogia a través de l’UOC i la UNED respectivament, així com formació complementària en sensibilització social, igualtat i violència de gènere entre d’altres. En la seua experiència laboral, destaca la trajectòria relacionada en el món educatiu com a professora i monitora.
Compagina el seu activisme polític amb el sindical a través de la seua participació en la UGT, sent membre també de l’AFA Misericòrdia, Criant en Tribu i de la protectora del Cau entre d’altres.
Dos incorporacions en positiu per a un #vinaròsenpositiu