Vinaròs News

Històries d'avui en dia

L’associació Premsa Comarcal Valenciana, que inclou setmanaris de Vinaròs, Benicarló i Morella, celebra el 10è aniversari a la Marina de València L’associació Premsa Comarcal Valenciana, que inclou setmanaris de Vinaròs, Benicarló i Morella, celebra el 10è aniversari a la Marina de València
EMILI FONOLLOSA L’associació Premsa Comarcal Valenciana, on estan integrats els setmanaris 7 Dies Actualitat de Benicarló, 7 Dies Actualitat de Vinaròs i Notícies, editat... L’associació Premsa Comarcal Valenciana, que inclou setmanaris de Vinaròs, Benicarló i Morella, celebra el 10è aniversari a la Marina de València

EMILI FONOLLOSA

L’associació Premsa Comarcal Valenciana, on estan integrats els setmanaris 7 Dies Actualitat de Benicarló, 7 Dies Actualitat de Vinaròs i Notícies, editat a Morella, aquest passat dimarts celebrà el seu desè aniversari amb un acte a la Marina de València.
L’esdeveniment va servir per reivindicar el paper crucial de la premsa de proximitat en la societat actual i la seua funció com a veu del territori.
Durant la jornada, després d’un entretingut taller sobre transformació creativa, es va recordar l’origen de l’entitat fa una dècada, la seua evolució i les accions conjuntes que han desenvolupat els mitjans associats, com edicions de publicacions i anuaris, entrevistes i jornades de formació.


La presidenta de l’entitat, Mariví Pardo, davant de diverses autoritats, com alcaldes de municipis valencianes, va destacar que “reivindicar la premsa comarcal és reivindicar la nostra veu com a territori” i va animar a afrontar units els nous reptes del periodisme.
L’acte va incloure la projecció d’un vídeo commemoratiu i la presentació d’una revista especial.
L’Associació de la Premsa Comarcal Valenciana (APCV) agrupa un conjunt divers de periòdics impresos i de pagament d’àmbit local i comarcal de tota la Comunitat Valenciana.

L’APCV és una entitat que treballa per la vertebració informativa de la Comunitat Valenciana, agrupant periòdics i revistes, com els esmentats de Benicarló, Vinaròs i Morella, que tenen una forta identitat i arrelament local/comarcal, i que majoritàriament es distribueixen de forma impresa i de pagament.

Participants del 7 Dies Actualitat de Benicarló i 7 Dies Actualitat de Vinaròs

 

L’Associació de la Premsa Comarcal Valenciana edita un documental sobre el seu 10é aniversari

Comparteix