Vinaròs News

Històries d'avui en dia

L’Assemblea de docents dona suport a les vagues a València i Catalunya aportant 100.000 euros a les caixes de resistència L’Assemblea de docents dona suport a les vagues a València i Catalunya aportant 100.000 euros a les caixes de resistència
Assemblea Docents Illes Balears L’Assemblea de Docents ha celebrat una assemblea general urgent avui a l’IES Berenguer en un context de reactivació de les... L’Assemblea de docents dona suport a les vagues a València i Catalunya aportant 100.000 euros a les caixes de resistència

Assemblea Docents Illes Balears

L’Assemblea de Docents ha celebrat una assemblea general urgent avui a l’IES Berenguer en un context de reactivació de les lluites educatives en el País Valencià i Catalunya. Un dels principals punts tractats ha estat la necessitat de reforçar la solidaritat activa amb els docents mobilitzats d’aquests territoris, així com amb les vaguistes del sector 0-3 de les Illes Balears. En aquest sentit, s’ha acordat destinar una part de la caixa de resistència de l’Assemblea de Docents —creada durant la vaga indefinida de 2013 gràcies a l’esforç col·lectiu de milers de docents— per donar suport econòmic a aquestes lluites. Així s’ha decidit fer una aportació de 50.000€ a cada una de les caixes de resistència que s’han habilitat, així com posar-se a disposició del col·lectiu 0-3 per donar suport a les seves reivindicacions. L’Assemblea considera que davant els atacs coordinats contra l’educació pública, la resposta també ha de ser col·lectiva i solidària entre territoris i etapes educatives, ja que compartim els mateixos problemes i necessitats.

Les vagues i mobilitzacions del País Valencià, Catalunya i del sector 0-3 evidencien que el professorat i la comunitat educativa han dit prou davant anys de retallades, precarització i destrucció planificada de l’educació pública. Des de l’Assemblea de Docents consideram que aquestes lluites han de servir també per tornar a organitzar els centres, reactivar les assemblees i reconstruir una resposta col·lectiva forta i sostinguda. S’ha decidit dur a terme en les properes setmanes una sèrie d’accions reivindicatives a nivell de centres, així com la convocatòria d’assemblea general per preparar el proper curs el dijous 25 de juny.

Comparteix

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies