Vinaròs News

Històries d'avui en dia

L’alcalde de Morella anuncia la distribució de les àrees de l’equip de govern L’alcalde de Morella anuncia la distribució de les àrees de l’equip de govern
L’alcalde de Morella, Rhamsés Ripollés, ha anunciat avui la delegació de les diferents àrees del nou equip de govern. A més, Rocío Querol serà... L’alcalde de Morella anuncia la distribució de les àrees de l’equip de govern

L’alcalde de Morella, Rhamsés Ripollés, ha anunciat avui la delegació de les diferents àrees del nou equip de govern. A més, Rocío Querol serà la tinent d’alcalde; la primera vegada que una dona ostenta aquest càrrec a Morella, Joel Pascual el segon tinent i Judit García la tercera. 

Cal recordar que aquest nou equip de govern es compon de nou persones, és el més nombrós fins al moment i destaca per la paritat. L’edil ha destacat que “aquest és un equip de govern molt compromés amb el projecte que tenim per a Morella de manera que hem fet una distribució de les àrees adaptades a les capacitats i habilitats de cada regidor i regidora”. Ripollés també ha explicat que “la distribució de les regidories està pensada per a treballar en equip, de manera que augmente la col·laboració i organització entre totes les àrees”. Finalment, Rhamsés ha animat “als i les components de la nova corporació a treballar de valent per a millorar la ciutat en les diferents competències que tenen ara, convençut de la gran vàlua de totes i tots”.

Rhamsés Ripollés Puig

  • Alcalde-President

Rocío Querol Carceller

  • Cultura
  • Patrimoni
  • Festes

Joel Pascual Royo

  • Desenvolupament Rural
  • Medi Ambient
  • Monts i Camins Públics

Judit Garcia Camañes

  • Planificació Urbana
  • Esport
  • Joventut i Infància
  • Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC)

Mª Carmen Escuder Beltrán

  • Promoció Turística
  • Comerç
  • Ocupació
  • Igualtat

Mª Luz Blasco Querol

  • Benestar Social i Promoció de la Salut
  • Gent Gran
  • Cooperació
  • Tradicions

Joan Carles Marcobal Ripollés

  • Hisenda i Personal
  • Serveis Urbans i Manteniment
  • Comunicació

Ana Adell Jovaní

  • Educació
  • Serveis Turístics

Jose Manuel Rodrigo Valero

  • Protecció Ciutadana i Mobilitat
  • Participació de la Ciutadania i Integració
  • Formació d’Adults

La setmana vinent tindrà lloc el ple d’organització de l’ajuntament de Morella per a aprovar la periodicitat de les sessions d’aquestos, així com les comissions informatives. També es nomenaran els i les representants d’altres organismes com els patronats i mancomunitats.

Comparteix