
L’Ajuntament es reuneix amb la Diputació de Castelló per a impulsar l’esport
VINARÒS 10 abril, 2025 Vinaròs News

![]()
Aquesta setmana el regidor d’Esports, Lluís Adell, s’ha reunit amb el diputat provincial d’Esports, Iván Sánchez, per abordar diverses temàtiques d’interés per a la ciutat de Vinaròs, encaminades a l’impuls de l’esport i les instal·lacions.
Durant la trobada es van tractar temes com la promoció de l’esport base, el foment de l’activitat física i la millora de les instal·lacions esportives municipals. D’altra banda, també es va abordar les possibilitats de col·laboració entre la Diputació Provincial i l’Ajuntament per al desenvolupament de nous projectes i l’organització de nous esdeveniments esportius.
El regidor Adell ha manifestat la seua satisfacció per la reunió i ha destacat la importància de la col·laboració entre les diferents administracions per a fomentar l’esport i l’activitat física a la ciutat. En aquest sentit, comentava que la reunió ha sigut productiva i s’han abordat temes d’interès per a Vinaròs, afegint que “estem compromesos amb el foment de l’esport i l’activitat física, i creiem que la col·laboració amb la Diputació Provincial és fonamental per a aconseguir els nostres objectius”.
Per la seua banda, el diputat Sánchez expressava la seua bona disposició a col·laborar amb l’Ajuntament de Vinaròs i destacava la importància de la promoció de l’esport base, així com la millora de les instal·lacions esportives per a fomentar la pràctica de l’activitat física a la comarca.





