

La rehabilitació de la teulada i la façana de la Font de la Salut de Traiguera, en fotos i vídeos
TRAIGUERAVINARÒS MAIL 3 abril, 2024 Vinaròs News

VINARÒS NEWS
El despatx d’Aresta Arquitectura ha rehabilitat la teulada i la façana del Santuari de la Verge de la Font de la Salut de Traiguera. Destacar el treball de restauració de les pintures que tenen un gran valor en el patrimoni artístic. Aresta Arquitectura ha estat responsable del projecte de rehabilitació i ha volgut compartir-ne imatges, en fotos i vídeos, amb els lectors del Vinaròs News.
El pròxim dia 7 d’Abril en la festa de Sant Vicent que celebren els traiguerins, a la mateixa plaça del Santuari es mostraran les pintures i els treballs realitzats.
El conjunt del Reial Santuari de la Mare de Déu de la Font de la Salut té el seu origen al segle XIV. Tanmateix, el conjunt d’edificacions existents avui dia es correspon al segle XVI, període de la seua màxima esplendor. L’any 2007 va ser declarat Bé d’Interès Cultural. El conjunt d’edificis que trobem actualment comprèn un antic palau inacabat pels ducs de Segorbe, la Casa dels Capellans, el temple mateix i l’edifici de l’hostatgeria.
VÍDEOS:
https://www.youtube.com/shorts/x_O7K_qj8hA
https://www.youtube.com/shorts/z9RkQ_ZM7DE
https://www.youtube.com/shorts/FjupkctgQkg