
La Penya el Bou de Morella celebra els seus 30 anys amb una gran festa
MORELLA 11 maig, 2019 Vinaròs News


La Penya el Bou de Morella celebra el seu 30 aniversari amb una festa que a Plaça de Bous amb activitats durant tot el dia. D’aquesta manera, aquesta penya taurina ha organitzat actes taurins durant dirigits als socis i sòcies, i una festa nocturna amb discomòbil i vaquetes està oberta al públic general que obrirà les portes amb entrada gratuïta a mitjanit.
La regidora de Festes, Rocío Querol, ha explicat que “la Penya el Bou organitza diferents activitats durant l’any i, a més, col·labora de forma activa amb les festes patronals del mes d’agost”. L’edil ha comentat que “per a celebrar els seus 30 anys han organitzat un dia sencer d’activitats a la Plaça de Bous, en el qual la festa nocturna està oberta al públic general”. Finalment, Rocío ha aprofitat per a “felicitar l’aniversari d’aquesta penya tan activa i participativa a la ciutat de Morella”.
La festa d’aniversari de la Penya el Bou de Morella se celebra íntegrament a la Plaça de Bous de Morella de manera que més de 100 persones han participat en les activitats diürnes.





