Vinaròs News

Històries d'avui en dia

La Mancomunitat Alt Maestrat amplia serveis als pobles de la comarca La Mancomunitat Alt Maestrat amplia serveis als pobles de la comarca
NOTA DE PREMSA La Mancomunitat Alt Maestrat ha ampliat diversos dels serveis que presta als municipis. La presidenta de l’entitat, Marta Pitarch, ha assenyalat... La Mancomunitat Alt Maestrat amplia serveis als pobles de la comarca

NOTA DE PREMSA

La Mancomunitat Alt Maestrat ha ampliat diversos dels serveis que presta als municipis. La presidenta de l’entitat, Marta Pitarch, ha assenyalat que “l’objectiu és acostar aquests serveis a la ciutadania de cada localitat, perquè tots senten, com així és, que estem al seu costat”.

Un exemple són els serveis socials, que arriben a cada localitat amb horaris d’atenció setmanals en els municipis de manera regular. Així mateix els serveis d’igualtat i joventut també realitzen visites periòdiques a cada localitat per a atendre els usuaris i usuàries. D’aquesta manera en cada localitat saben els dies i hores en els quals la Mancomunitat està per a ajudar-los.

La Mancomunitat, que agrupa els municipis de Benassal, Culla, Vilar de Canes, La Torre d’en Besora, Catí, Albocàsser, Tírig i La Serratella també ha intensificat la difusió de tots els serveis que presta mitjançant la cartelleria i les xarxes socials. Marta Pitarch ha destacat que “hem repartit cartelleria amb tots els serveis que oferim i amb els horaris de prestació d’aquests serveis en cada localitat. A més també estem fomentant la difusió de tot el que oferim a través de les xarxes socials amb la vista posada a arribar a tota la ciutadania dels nostres pobles, que és qui mereix la millor atenció per part de la Mancomunitat”.

Seguint amb aquesta campanya de difusió durant març, abril i maig, s’organitzaran reunions públiques en tots els pobles per a explicar a la ciutadania, de manera integral, què és la Mancomunitat i quins serveis ofereix a les 8 localitats que la integren. “Volem que ens coneguen, que ens pregunten, que ens transmeten les seues inquietuds per a ser útils a totes i tots”, ha emfatitzat Marta Pitarch. Seran reunions públiques i obertes on també es pretén conéixer les sensibilitats, demandes i propostes de millora que propose la ciutadania, seguint un mètode d’escolta activa.

· Increment del Servei d’Ajuda a domicili

La millora de les prestacions que ofereix la Mancomunitat també s’ha vist reflectida en el Servei d’Atenció a la Dependència. La presidenta ha indicat que “tenim sis treballadores i esperem continuar treballant en aquesta línia per a continuar ampliant el servei”.

Comparteix