Vinaròs News

Històries d'avui en dia

La Generalitat lliura un vehicle i material per a les Brigades Forestals de S.Magdalena La Generalitat lliura un vehicle i material per a les Brigades Forestals de S.Magdalena
NOTA DE PREMSA La Generalitat Valenciana ha formalitzat avui el lliurament d’un vehicle a l’Ajuntament de Sta. Magdalena, que servirà per a transportar tant... La Generalitat lliura un vehicle i material per a les Brigades Forestals de S.Magdalena

NOTA DE PREMSA

La Generalitat Valenciana ha formalitzat avui el lliurament d’un vehicle a l’Ajuntament de Sta. Magdalena, que servirà per a transportar tant al personal com tot el material, que necessiten diàriament les dues Brigades Forestals, que estan treballant en l’actualitat en la localitat.

L’alcalde de Sta. Magdalena,  Sergio Bou, i membres de la Brigada Forestal han rebut, no solament el vehicle sinó també l´equipació i les eines, amb les quals a partir d’ara van a treballar durant els pròxims mesos.

Comparteix