Vinaròs News

Històries d'avui en dia

La Generalitat concedix a Santa Magdalena 9.600 € per al control de la sobreabundància de senglar La Generalitat concedix a Santa Magdalena 9.600 € per al control de la sobreabundància de senglar
AJUNTAMENT DE SANTA MAGDALENA L’Ajuntament de Santa Magdalena, a través de la Direcció General del Medi natural i Animal de la Generalitat Valenciana ha... La Generalitat concedix a Santa Magdalena 9.600 € per al control de la sobreabundància de senglar

AJUNTAMENT DE SANTA MAGDALENA

L’Ajuntament de Santa Magdalena, a través de la Direcció General del Medi natural i Animal de la Generalitat Valenciana ha resultat beneficiari d’una subvenció de 9.600 € destinada al control de la sobreabundància de senglar.

En este sentit, el consistori magdalener ha optat pel control de senglar a través del Club de Caçadors Sant Lázaro, que és l’encarregat de realitzar les batudes, esperes i enganxaments, que han de servir per a controlar la sobreabundància d’este animal.

Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, agraïx la “estreta col·laboració del club de caçadors, que des d’un primer moment s’han brindat a gestionar el control dels senglars en el nostre municipi”.

Comparteix