Exposició a la Galera de peces tradicionals de terrissa per al vi
QUÉ PASSARÀ ? 11 desembre, 2017 Vinaròs News
NOTA DE PREMSA
Exposició que tindrà lloc a l’espai dedicat a exposicions temporals de Terracota, Centre d’Interpretació de la Terrissa de la Galera. Del 14 de desembre de 2017 al 28 de gener de 2018.
Es tracta de peces tradicionals de terrissa per al vi, procedents del fons del Museu de Ceràmica de l’Ametlla de Mar: “Atuells per al vi”.
La mostra dóna continuïtat a les anteriors exposicions organitzades amb aquest fons: “Cànters decorats amb pigments naturals: la Galera, Traiguera i Olocau del Rei (Castelló), Aragó i Priego (Conca), 2014″, “Cànters per a aigua” (2015) i “Atuells per a l’oli” (2016), i forma part de la tasca de difusió que Terracota, Centre d’Interpretació de la Terrissa de la Galera duu a terme des dels seus inicis, per tal que es conservi, valori i preservi el patrimoni cultural vinculat tant als canterers de la Galera, de forma molt especial, com al que es relaciona amb els terrissers d’arreu. Així, gràcies al fons del Museu de Ceràmica, tindrem ocasió de conèixer les formes i característiques de les mateixes tipologies que elaboraven els canteres de la Galera però realitzades a altres centres terrissers de les Terres de l’Ebre, Catalunya i l’estat espanyol.
L’horari del Museu Terracota és: dimecres a divendres, de 9’30 a 13’30 hores; dissabtes, diumenges i festius de 12’00 a 14’00 hores.
Aquestes Festes de Nadal tancarà: el 25 de desembre i l’1 de gener, la resta de dies farà horari habitual





