Vinaròs News

Històries d'avui en dia

Els usuaris del Centre de la Tercera Edat de Vinaròs clamen per una millora de les instal·lacions Els usuaris del Centre de la Tercera Edat de Vinaròs clamen per una millora de les instal·lacions
EMILI FONOLLOSA Tot i la prevista reobertura pròximament del bar del Centre de la Tercera Edat de Vinaròs, com ja vam informar en aquesta... Els usuaris del Centre de la Tercera Edat de Vinaròs clamen per una millora de les instal·lacions

EMILI FONOLLOSA
Tot i la prevista reobertura pròximament del bar del Centre de la Tercera Edat de Vinaròs, com ja vam informar en aquesta revista digital, els usuaris mantenen les seues reivindicacions sobre la resta del les instal·lacions.

Les principals queixes apuntades a Vinaròs News per diversos usuaris es refereixen a la falta de refrigeració adequada durant els mesos de calor, “com no posen aire condicionat aquest estiu, no hi aniré” deia una jubilada. De fet, “ja hem avisat que al juliol i l’estiu no farem balls per la calor” apunta el president del centre José Miguel Ortí. En aquest sentit, la regidora de l’àrea de Serveis Socials Marcela Barbé aclareix que “des de l´equip de govern som conscients del problema, fa mesos ja hem demanat pressupostos a empreses, s´ha de solucionar, estem a l´espera que serveis tècnics decidisquen com i quan ho fem”.


Així mateix, els usuaris denuncien que el mobiliari està antiquat i no respon a les necessitats actuals. D’algunes cadires sobresurten claus, cosa que ha produït alguns danys als usuaris. D’altra banda, diverses portes no tanquen bé. S’han fet des de la direcció del centre diverses peticions des de fa temps, però segueixen sense atendre’s, fins i tot algunes demanades fa un any.
Ortí també assenyala que es van arreglar unes goteres i unes llums però no han rematat els treballs des de fa temps, “han solucionat les goteres però continuen sense tapar ni pintar”. “Hem demanat la reubicació de diversos altaveus i tampoc no s’ha atès” afegia.
També els usuaris critiquen la manca de metres quadrats per desenvolupar les activitats socioculturals amb comoditat, atès que al mateix local es donen cita altres col·lectius per a les seues classes.
Tota aquesta situació ha provocat que alguns jubilats opten per desplaçar-se a centres de municipis veïns. Tot i això, l’equip de govern confia que la reobertura del bar supose el primer pas per a la regeneració integral d’aquest espai públic.
L’obertura coincidirà amb l’inici de la temporada alta, i permetrà que el centre recupere la seua funció com a eix social de la tercera edat a Vinaròs.
Des de l’equip de govern confien que el bar del centre social de la 3a edat siga i es convertisca en un nou exemple del compromís municipal amb la societat, amb els col·lectius més vulnerables i amb el benestar dels veïns de Vinaròs.

El bar de la Tercera Edat de Vinaròs reobrirà aquest estiu després de sis anys de paràlisi

Comparteix

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies