Vinaròs News

Històries d'avui en dia

NOTA DE PREMSA Assemblea de directors i directores de la província de Castelló En la reunió dels representants de l’assemblea de Directors i Directores...

NOTA DE PREMSA Assemblea de directors i directores de la província de Castelló

En la reunió dels representants de l’assemblea de Directors i Directores de la província de Castelló amb la Directora Territorial, s’han concretat algunes de les qüestions que ja es van presentar la setmana passada en el marc de les reivindicacions laborals de la vaga indefinida.

Les principals demandes són: la dotació de recursos per a l’atenció de l’alumnat de matrícula sobrevinguda, que des de setembre, només en Secundària de la província, ha sigut de més de 1.400 alumnes, als quals se’ls ha acollit als centres sense cap recursos extraordinaris; l’augment de les ràtios per damunt de les oficials; el suport davant l’increment de casos que requereixen protocols de salut mental o altres diagnòstics; l’assignació de professorat per a l’atenció de l’alumnat nouvingut que desconeix els idiomes cooficials; la millora i ampliació dels centres i equipaments; l’estabilitat de la plantilla als centres rurals o d’especial dificultat… Els directors i directores reclamen a més la descentralització de la gestió dels centres, actualment depenent de València, amb la finalitat de millorar l’organització i facilitar la supervisió de la inspecció.
La Directora Territorial s’ha compromés a traslladar a Conselleria les demandes i a mantenir reunions periòdiques per continuar tractant aquests temes.

Comparteix

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies