El PSPV Vinaròs valora el reconeixement a l’Associació Espanyola Contra el Càncer
VINARÒS 22 febrer, 2024 Vinaròs News
PSPV VINARÒS
Des del PSPV Vinaròs, voldríem felicitar la junta local de Vinaròs de l’Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC) per haver rebut el reconeixement per ser la junta local que més ha recaptat el 2023.
Així mateix, també vol em donar-li les gràcies per la seua predisposició i col·laboració a l’hora de participar en les diferents iniciatives de caire social amb diferents regidories com la de Benestar Social o Esports. Durant l’any 2023 la junta local de l’AECC de la nostra ciutat ha recaptat un total de 10.534,50 €. La regidora del Grup Municipal Socialista, Amalia Cabos, afegia que «des dels Socialistes de Vinaròs volem continuar col·laborant en la lluita per la cura d’aquesta malaltia amb totes aquelles accions que siguen necessàries . Per això continuarem col·laborant, i estarem aquí sempre que l’AECC ens necessite, per a poder aconseguir l’objectiu d’un 70% de supervivència en càncer.»
Per últim, la regidora Cabos, finalitzava afegint que «aquesta és una tasca transversal de tothom i que, a pesar d’estar en l’actualitat en l’oposició per la moció de censura, des d’aquí seguirem donant suport a aquelles iniciatives que siguen vetllant per aquesta col·laboració»







