Vinaròs News

Històries d'avui en dia

El PSPV Vinaròs acusa l’equip de govern de reduir en quasi 6.000 euros el conveni per a la seu nord de la UJI El PSPV Vinaròs acusa l’equip de govern de reduir en quasi 6.000 euros el conveni per a la seu nord de la UJI
PSPV PSOE VINARÒS L’equip de govern de PP, PVI i VOX decideixen reduir econòmicament el conveni per a la seu nord de la UJI... El PSPV Vinaròs acusa l’equip de govern de reduir en quasi 6.000 euros el conveni per a la seu nord de la UJI

PSPV PSOE VINARÒS

L’equip de govern de PP, PVI i VOX decideixen reduir econòmicament el conveni per a la seu nord de la UJI a Vinaròs La baixada de quasi 6.000€ en l’aportació municipal, posa en perill programes com la Universitat per a Majors i obre la porta a un descens de l’aportació per part de la UJI i un trasllat a un altre municipi de la seu de Vinaròs.

Dimarts la matí, el portaveu dels Socialistes de Vinaròs, Marc Albella, informava en roda de premsa de la intenció de l’equip de govern de Vinaròs de portar al plenari d’avui 25 de juliol la intenció de rebaixar el conveni amb la seu nord de la UJI

Segons el regidor socialista, actualment el conveni es distribueix de la següent manera: UJI: 18.000€ Ajuntament de Vinaròs: 12.000€ Fundació Caixa Vinaròs: 3.000€ Ajuntament de Sant Mateu: 3.000€.

En paraules del regidor Albella, la disminució en quasi 6.000 € de l’aportació municipal «obre la porta a la baixada també per part de la UJI de les seues aportacions posant en perill programes consolidats com la Universitat per a Majors o activitats relacionades amb la cultura o la memòria històrica».

El portaveu, afirmava també que «aquesta situació de revisió a la baixa, obre la porta a que la UJI puga buscar una altra ciutat interessada en voler albergar la seu nord a més de, evidentment, obrir la porta també a que la fundació puga decidir abandonar aquest programa si es perd la relació amb la ciutat de Vinaròs».

 Per últim, Albella qualificava aquesta situació com «d’atac polític dissimulat amb excuses d’estalvi econòmic que res tenen a vore en la realitat».

Comparteix