El PSPV-PSOE d’Alcalà de Xivert-Alcossebre proposa fer cur-sos de formació de venda online per a comerços i xicotetes empreses
ALCALÀ-ALCOSSEBRE 6 maig, 2020 Vinaròs News
PSPV-PSOE ALCALÀ DE XIVERT
El PSPV-PSOE d’Alcalà de Xivert-Alcossebre ha proposat a l’equip de govern del Partit Popular que realitze cursos de formació de venda online per a comerços i xicotetes empreses. Tal com explica la regidora socialista Tina Arnau, el Grup Municipal Socialista es mostra “preocupat” per la situació dels comerços i xicotetes empreses arran de la crisi de la Covid-19.
Per este motiu, “un dels principals obstacles als quals s’enfronten és l’adaptació a la nova realitat del consum, que ha comportat les característiques d’esta pandèmia —teletreball, venda online, etc— que han vingut per a quedar-se.

Davant esta nova realitat, “els socialistes aposten perquè l’Ajuntament d’Al-calà de Xivert-Alcossebre col·labore en esta transició i, per això, l’últim ple van proposar que es realitzen cursos de formació, per exemple, de venda online, perquè entenem que esta modalitat de venda pot ajudar als comerços de proximitat a afrontar les noves dificultats, i obrir-los noves vies de negoci per sobreviure i desenvolupar les seues empreses”.
Arnau assenyala que el grup socialista “creu fermament en què s’han de po-sar tots els medis i ferramentes possibles perquè la xarxa comercial del municipi, que ja sofreix de fa temps la competència de tendes online, puga oferir també els seus productes i serveis a través d’este sistema i, al mateix temps, sumar els beneficis de la proximitat i coneixement local d’estes empreses”.





