Vinaròs News

Històries d'avui en dia

El “parte” del temps:fins dimarts temperatures no massa caloroses El “parte” del temps:fins dimarts temperatures no massa caloroses
SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT Molt bon dia familia, ja tornem a estar per aquí. Per sort hem pogut fer lo “parte” tots los... El “parte” del temps:fins dimarts temperatures no massa caloroses

SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT

Molt bon dia familia, ja tornem a estar per aquí. Per sort hem pogut fer lo “parte” tots los dies sense massa “publemes”, visca la tecnologia. Diumenge, droperia al canto, i després de tant de movinent la passada setmana una gossitis tremebunda.

A lo nostre. Ahir màxima de 30.6 a les 17.25.

Aquesta matinada mínima de 19.4 graus a les 7.39, una meravella.

Ara, 9.57am, tenim 26.9 graus, humitat normal del 71%, baròmetre un pelet amunt, 1018.1 hPa, per cert, he corregit lo baròmetre una miqueta que aquestos aparells (tant els baròmetres digitals com els convencionals) solen desajustar-se i de quan en quan cal regular-los un pèl. Seguint amb les condicions actuals, tenim vent en calma i a la mar calmeta també amb onades de l’est de 0.2 metres i l’aigua a 27 graus.

Avui una miqueta més de calor que ahir i fins dimarts temperatures estables i no massa caloroses, a partir de dimecres tornarien a pujar, ja en parlarem. No hi ha pluja a la vista i el vent no te ganes de protagonisme, brises ben fluixotes. Situació marítima sense massa complicacions amb onatge del S o SE de com a molt 0.4 metres, prou bonança.

I continuaré amb el merescut descans i vatros podéis irt en pas. Una abraçada 😘😘😘

Comparteix