Vinaròs News

Històries d'avui en dia

El “parte” del temps: vent clarament a la baixa, tindrem calmeta uns quants dies El “parte” del temps: vent clarament a la baixa, tindrem calmeta uns quants dies
SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT Bon dia amics i amigues, ahir vam.tindre un dia ben ventós, suposo que totes i tots ja tindreu la... El “parte” del temps: vent clarament a la baixa, tindrem calmeta uns quants dies

SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT

Bon dia amics i amigues, ahir vam.tindre un dia ben ventós, suposo que totes i tots ja tindreu la roba ben eixuta, molt bé.
La màxima d’ahir va ser de 16.3 a les 00.05am, després es va mantenir prou estable com sol passar quan bufa lo mestral, mínima de 11.4 a les 23.40 i ràfega màxima de vent de 55km/h a les 17.30.
Aquesta matinada mínima de 11.2 a la 1.50am, l’aire ha afluixat prou, tal com es preveia, deixant una ratxa màxima de 40.4km/h a les 6.15am.
Ara, 10.01am, tenim 14.5 graus, humitat algo baixa del 60%, baròmetre lleugerament a l’alça, 1025.3 hPa i el vent quasi en calma. A la mar les onades venen de gregal amb una altura de 0.6 metres i l’aigua salada la tenim a 16 graus.
Avui els termòmetres remuntaran una mica, demà i dijous baixaran un pelet amb temperatures prou normalotes. Per a demà a la tarde els models donen una mica d’inestabilitat que es podria traduïr en alguna gota, com diuen els cegos, ja ho vorem. Vent clarament a la baixa, tindrem calmeta uns quants dies. Pel que fa a la mar no acabarà de fer net amb onades de direcció prou variable sobre el mig metre, per al capde s’espera prou més bonança.
Vinga, que tingueu un molt bon dimarts i els que ho celebreu que passeu molt bona nit. Els que no ho celebreu, com una servidora, que ho passeu ben bé també, que enlloc està escrit que no pugueu xalar. Una abraçada 😘😘

AHIR:

El «parte» del temps: fot unes mestralades de pa sucat amb oli

Comparteix