Vinaròs News

Històries d'avui en dia

El “parte” del temps: Pujaran prou les temperatures, demà més clarament El “parte” del temps: Pujaran prou les temperatures, demà més clarament
SEBASTIÀ BAS Molt bon dia, divendres, una nit amb rasca de valent. Ahir la màxima va ser de 12.3 a les 14.25, ben poca... El “parte” del temps: Pujaran prou les temperatures, demà més clarament

SEBASTIÀ BAS

Molt bon dia, divendres, una nit amb rasca de valent.
Ahir la màxima va ser de 12.3 a les 14.25, ben poca cosa. La mínima del dia al tard, 4.3 a les 22.30.
Esta matinada mínima de 3.3 a les 6.06am, sensació mínima de 1.3 a les 8.15am. Ha fet una mica d’aire i no hi ha hagut inversió tèrmica, per lo tant, com mes alts, més fred.
Ara, 10.00am tenim 6.3 graus, humitat del 70%, baròmetre cap amunt, 1022.7 hPa, una mica d’aire de dalt a 6.1 km/h, ràfega màxima de 14.8 km/h a les 2.26am. A la mar onades de gregal de 0.7 metres, l’aigua a 13 graus (sempre segons windy).
Pujaran prou les temperatures, demà més clarament i es mantindrien per lo menos fins divendres o dissabte. De pluja no se n’espera, la setmana que ve podrien caure 4 gotes testimonials, la possibilitat, però, es súper baixa. La miqueta d’aire que fa no passarà d’ahi, per lo tant les nits podrien tornar a ser fresquetes els propers dies. La mar, per la seva part, amb tendència a calma fins dimarts.
I això es tot amics i amigues, bon divendres, disfruteu del dia i de la nit també. Una abraçada 😘😘

Fotos, d’avui, 8,30 h. Domingo Safont, costa sud

AHIR:

El «parte» del temps: a partir de demà puja la temperatura

Comparteix