
El “parte” del temps: possibilitat de xàfecs de no massa intensitat i curta durada
EL PARTE DEL TEMPSVINARÒS 2 maig, 2026 Vinaròs News


SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT
Bon dia quadrilla, ja ho diu la dita, al maig cada dia un raig i així sembla que està passant.
Ahir la màxima va ser de 21.5 a les 16.15. La radiació solar prou forta a les estones en que lo sol va treure el cap, amb una màxima de 704.4 W/m² a les 14.05, index UVI de 7, alt.
Aquesta matinada mínima molt suau de 17.0 graus a les 6.12am. Algo ha plogut entre les 5.30 i les 6.30am, natros hem mesurat 1.6 litres i valors similars pel terme tret de l’IES Vilaplana que n’ha mesurat 3.0. Pels voltants tenim com a dades més destacades els 15.4 tant a Traiguera com a Sant Jordi (poble) i els 12.2 de Càlig.
Ara, 9.57am, tenim 19.2 graus, humitat ben alta del 91%, baròmetre estable, 1022.7 hPa i vent que en general circula del S o SO no massa fort, a 3.5 km/h, ràfega màxima de 16.6 km/h a les 7.51. A la mar toca de llevant amb onades de 0.8 metres i l’aigua salada la temim a 18 graus.
Lo “pornòstic” dona possibilitat de xàfecs de no massa intensitat i curta durada si fa o no fa tots els dies, les temperatures demà un pelet amunt, canvis que només notaran els aparells de mesura. Vent ben fluix que com comentavem ahir serà molt variable. Situació marítima que demà es mantindria com avui amb onades de llevant properes al metre afluixant dilluns.
Avui sembla que no ens escaparem de la ruta del supermercao, farem lo que ens manen, quin remei. Au, fins demà. Una abraçada 😘😘😘

AHIR:





