
El “parte” del temps: podríem fer allò de “copiart i pegart” del parte d’ahir
EL PARTE DEL TEMPSVINARÒS 8 agost, 2025 Vinaròs News


SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT
Bon dia, lo parte de la repetició, podríem fer allò de “copiart i pegart” del parte d’ahir i no passaria res de res. En fin, paciència
Ahir la màxima va ser de 30.2 a les 15.45. La sensació màxima es va enfilar una mica fins els 37.5 graus a les 16.45.
Aquesta matinada mínima de 21.7 a les 6.30am.
Ara, 9.48am, tenim 26.6 graus, humitat alta del 88%, baròmetre estable als 1020.2 hPa i vent en calma. A la mar calmeta també amb onades del SE de 0.2 metres i l’aigua a 27 graus.
Lo pornòstic diu que calor, pot ser demà i diumenge algun grau menys (no ho notarem) i a partir de dilluns pos com avui tota la setmana. Per les tardes i fins dilluns, alguna gota despistada per l’interior, tot producte de la calor. Vent ben fluix, sol i sépies i a la mar prou calma també, si heu de navegar, no conto que us maregeu.
Pos ja està lo parte fet, au, bon dia i fins demà, expressions😘😘😘




AHIR:
El «parte» del temps: per al capde algun grau menys que només notaran els termòmetres





