
El “parte” del temps: per a demà donen prou calor, dimarts la cosa afluixaria una mica
EL PARTE DEL TEMPSVINARÒS 7 juny, 2026 Vinaròs News


SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT
Bon dia familia, diumenge, aquí estem amb una droperia que déu ni do. En fin, al tema.
Ahir la màxima va ser de 24.6 graus a les 13.30 i la radiació solar màxima es va enfilar fins als 731.8W/m² a les 13.20, index UVI de 7, alt.
Aquesta matinada mínima de 18.6 a les 6.12am.
Ara, 10.03am, tenim 24.0 graus, humitat alteta del 83%, baròmetre cap amunt, 1024.6 hPa i fa la mica d’airet que toca, de 3.5 km/h i va girant. A la mar calma amb onades del SE de 0.2 metres i l’aigua salada a 22 graus.
Per a demà donen prou calor, dimarts la cosa afluixaria una mica. Pot ser que dimarts al tard o dimecres s’escapés alguna gota, no en feu massa cas. Vents fluixos i variables per als propers dies, prou tranquil.litat. i la situació marítima també ben tranquil.lota amb onatge més o menys del SE sobre els 0.3 metres, de cara a dimecres hi ha un petit canvi que podria aixecar onades de l’est de 0.6 metres, ben poca cosa.
I com que la gossitis és aguda ho deixarem estar aquí, podéis irt en pas, una abraçada 😘😘😘




AHIR:
El «parte» del temps: avui es recuperaran les temperatures, demà pujaran més i dilluns fotrà calor





