Vinaròs News

Històries d'avui en dia

El “parte” del temps: les temperatures pujaran algo demà El “parte” del temps: les temperatures pujaran algo demà
SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT Molt bon dimarts xics i xiques, lo parte. Ahir màxima de 23.6 a les 16.45. Com vam dir van... El “parte” del temps: les temperatures pujaran algo demà

SEBASTIÀ BAS, FOTOS DOMINGO SAFONT

Molt bon dimarts xics i xiques, lo parte.

Ahir màxima de 23.6 a les 16.45. Com vam dir van haver-hi tronades que per aquí baix pos ben poca cosa, inapreciable, tpt i que Capegrós, al camí Carretes va mesurar 1.8 litres. Pels voltants destacar els 11 litres de La Jana (pou del Mas).

Aquesta matinada la mínima ha estat una mica més alta que els dies precedents, 16.7 graus a les 3.13am.

Ara. 9.56am, tenim 21.3 graus, humitat algo baixa del 59%, baròmetre cap amunt, 1018.0 hPa i vent algo aponentat de 2.6 km/h, ràfega màxima de 43.9 km/h a les 5.17am. A la mar tenim onades del S de 0.5 metres amb l’aigua a 20 graus.

Les temperatures pujaran algo demà dimecres per a tornar a baixar una mica divendres, dia en que hi ha una possibilitat molt menuda de tindre precipitació. Ja ho vorem. La mica de mestral o ponent (segons el lloc) que tenim ara, anirà a la baixa i demà tornariem a les brises tot i que dijous podria bufar algo de Mestralillo, res de l’altre món. A la mar seguiriem amb bones hores i mar quasi plana, pot ser divrendres s’aixeque una mica de migjorn o llebeig que done onades de 0.7 metres, tràngol.

I fins aqui lo parte d’avui, que vostés ho passen lo millor que puguen i fins demà. Una abraçada 😘😘😘

AHIR:

El «parte» del temps: temperatures que aniran pujant i baixant tota la setmana

Comparteix

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies